onsdag 16 januari 2008

Utmärkt, I am

Fina Zarah gjorde mig glad idag genom att ge mig denna utmärkelse :-)













"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Jaha ja, och det här ska man klara av i den stooora högen av inspirerande pysselkvinns?!
Det blir inte lätt att hålla sig till 10 stycken, men jag gör ett försök och hoppas slippa bli halshuggen av de som måste utelämnas *s*

Zarah - right back at ya, gullis ;-)
Jane - för att du är du (fast du inte har någon "egen" blogg ;-P)
Maria - ingen kan pysselshoppa som du. Du är nästan som en levande, ständigt uppdaterad onlinepysselkatalog *fniss*
Petra- ingen gör så fullkomligt fantastiska kort som du!
Marie - QK-mästarinnan!
Linda - ännu en fantastisk inspirationskälla när det gäller kortmakeri
Lisa - suverän på att göra kort med båda mina favoritstämpeltillverkare; hÄnglar och Magnolia!
Agneta - En av hÄnglars DT-medlemmar med fantastisk känsla för färg och form.
Jessica - En annan ur hÄngla-teamet som alltid ger mig en massa inspiration när det kommer till kortdekorationer och dess placering.
Jeja - Alter-drottningen!

6 kommentarer:

LisaMattias sa...

OJ! Tack så hemskt mycket!! *glad*

Så fina ord du skriver, blir ju nästan rörd...

Bamsekram från Lisa

Jessica sa...

Varsågod *hihi* Fast det är ju jag som ska tacka för inspirationen :-D

*kram*

Maria sa...

Hahaaaa! Fast du är inte så dålig på shopping själv, du! ;-) *puss på näsan*

Anonym sa...

Men åååå tack... tusan me att man inte har blogg... Kanske dags att fixa? KRAAAAAAAAM

Jessica sa...

Maria:

Haha...en gör så gott en kan ;o)

Jessica sa...

Jane:

Jaaaa, se det måste du apselut *fnissar*
Är SÅ nyfiken på var det ska flyttas *hihi*