fredag 18 januari 2008

Ångest x 2 angående beställningskort

Nu har jag gjort 2 stycken "prov" på det omtalade beställningskortet.
Har/hade dels prestationsångest; något jag alltid drabbas av vid beställningar *s*
Beslutsångest har jag också efter dessa två kort. Funderar på om 1) Det bruna eller det rosa är mest lyckat. 2) Om stämpeln överhuvudtaget är "rätt" eller om den är för "barnslig" för ändamålet. 3) Detsamma som vid punkt 2, fast här angående färgvalet.

Det enda jag vet om mottagaren är att det är en kvinna som fyller 30 år och att hon "är utländsk" *hmmm*

Tips, pliiis!

Har inga roliga stämplar hemma, och även om jag absolut inte hade räknat med att få mina nya stämplar från Magdas idag, så kunde jag inte låta bli att bli en smula ledsen i ögat när posten kom utan paket. Nåja, de kommer säkert nästa vecka :-) Jag hoppas de kommer på måndag eller tisdag för då kanske det blir ett kort med Party Tilda istället. Hon är ju sååå söt :-)


*doh* Hade ju varit bra om ni fått se vad det är för kort jag dillar om innan ni kan ge tips *suck*













19 kommentarer:

Zarah sa...

Kanonsnygga! Inte för barnsligt alls - och jag är kääääär i det bruna!

Anonym sa...

Det bruna gillar jag :) /Tinto

Anonym sa...

Ok...här kommer mina åsikter flygande då!
1. Gillar också det bruna bäst!
2. Barnslig stämpel....tja...det beror ju på personen i fråga som ska ha det...men vet man inget alls om mottagaren så hade jag (obs....högst personlig åsikt bara) satsat på nåt lite mer "neutralt" motiv.
3. Färgerna...som sagt det bruna känns helt ok i färgerna, det rosa lite för puttinuttigt av samma anledning som förra svaret...

Långrandigt...sorry...men du BAD om åsikter! :D

lissmiss sa...

jag gillade det bruna bäst! fast båda var ursöta!!!!

kramis katten

Mimmi sa...

den bruna

Nina sa...

Ja, toppenfina kort! Jag lutar nog också mest åt det bruna :)

Jag tycker nog att magnoliorna är lite barnsliga, men det passar säkert perfekt till en utländsk kvinna - för de har väl lite barnsligare smak ibland...?

Om du är osäker, varför inte bara visa beställaren båda - och så får han/hon välja?

Katarina Damm sa...

jag gillar det bruna bäst.
lycka till med valet

Anonym sa...

Båda är jättefina.. Hade nog valt det bruna.. Men som sagt båda är fina!

Anonym sa...

Båda är jättefina, men gillar nog det bruna snäppet mer! :-)

Maria sa...

Det bruna blev min favorit - men jag är så svag för brunt/rosa/vitt ihop att det var svåårt att välja! :D

Jessica sa...

Nina; ja det var lite så jag tänkte när jag valde stämpel. Utländska kvinnor "brukar" ha en förkärlek till bling, puttinutt och en massa lull-lull *fniss* Lät jag fördomsfull nu? *gömmer mig under soffan*

Eva sa...

De var väl fina. Det bruna är nog snyggast.

LadyDi sa...

Jag brukar också ha samma problem i att jag blir osäker om magnoliastämplarna blir för barnsliga eler ej. Nu tycker jag dock att du har lyckats bra och jag skulle ha valt det bruna kortet. Själv har jag just fått en beställning till en 70 åring och funderar på om min magnoliagubbe med väst är fööör gammal;-)

Sara sa...

Jättesnygga kort! Det bruna blev även min favorit. :)

Anonym sa...

Fantastiskt fina båda två, svårt att säga vilket som är snyggare... men jag lutar nog liiiite mer åt det bruna, bara för att brunt och rosa är så snyggt ihop och kontrasterar så bra!

Marie sa...

urfina båda två säger jag!

Jessica sa...

Tack alla gulliga :-D

Jag tror bestämt att det får bli det bruna ;-)

Igen; TACK för hjälpen :-D

Anonym sa...

Jag tycker helt klart att det bruna är snyggast!

Ika sa...

Wow vad snygga.
Kanon bra färg kombination.

Kram Ika