onsdag 16 januari 2008

Är den inte slut snart?

Ja, den här månaden, alltså. Inte bara för att den är den vidrigaste av månader när det gäller ekonomin, utan även för att jag just läste på Pyssel att klubbpaketet från hÄnglar&stÄnglar skickas ut i slutet av januari *tjoar*

Hade lagt en stor order hos KT Crafts när de hade mellandagsrea, men efter att ha konsulterat plånboken så fick jag avboka beställningen *suck* Måtte det bli ordning på pengarna snart. Har ju blivit ett glapp här tack vare att jag fick vänta på dagisplats lite längre än jag hoppats. Men från och med februari eller senast mars SKA det bli bättre.

Och Zarah - TACK för utmärkelsen *pussar på* Ska skicka den vidare i afton när båda mina yrväder har stoppat kudden i munnen ;-)

2 kommentarer:

Zarah sa...

Blä för pankmånader! :(
Såg din andra blogg - ska snart lusläsa den! Tror jag behöver det...!! Kramåpuss!

Jessica sa...

Hihi, ja den är i alla fall tänkt att vara till nytta, om inte annat för mig själv. Men som sagt; den här hobbyn och ekonomi rimmar ganska illa. Jag ska göra allt för att hålla en god balans däremellan :-D