fredag 18 januari 2008

Försenad separationsångest

Det drabbades jag av nu när jag hittade ett gammalt målat stämpelmotiv (som jag genast var tvungen att sätta tänderna i *s*) Jag har en förmåga att alltför lätt tröttna på prylar i scrap-och stämpelväg. Det brukar ofta vara så att jag köper in ett gäng stämplar så fort t.ex Magnolia eller hÄnglar kommer ut med något nytt, och sedan använder jag stämplarna i några veckor, för att sedan tröttna på dem och sälja dem för att köpa in nya prylar...och så håller det på *himlar med ögonen*
Det är väldigt sällan som jag ångrar mina försäljningar av pysselprylar. En av de stora missarna jag gjorde var att jag sålde Revan, men den kunde jag rätt raskt köpa tillbaka då en annan pysslerska skulle byta upp sig till en (filåååt) gräslig, grön groda ;-)

Men- en av de största missarna jag har gjort var den då jag sålde denna fullkomligt uuuunderbara stämpel *tjurar än idag, nästan 2 år senare* ;-) Har sett den på Tradera vid ett par tillfällen, men illa är det inte så jag betalar nästan en tusenlapp för en stämpel. Nä, då väntar jag hellre till nästa mässa då Marie ska närvara :-) Hade ju bokat in Partille i höstas men då fick hon ju tyvärr förhinder.

Skit också, nu missade jag Let's dance! Jaja...*hehe*

Ajuste, jag har tre stora kanelbullar att utfärda, och de går till Sofia, Michan och Jimmy som tack för hjälpen ;-)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Fint kort
Trevlig helg!

Anonym sa...

Jag är lite som dej!
Tröttnar alldeles för snabbt, men jag glömmer nog rätt lätt bort många av mina stämplar också..å dekorationerna också..
men man kan ju inte låta allt ligga framme, då skulle det ju se ut som rena kriget här hemma ;)
Till skillnad från dej så kan jag dock inte göra mej av med något, IFALL jag skulle börja gilla vissa stämplar igen. det finns ju så många olika tillfällen i livet menar jag =)
SÖtt kort du gjort!! =)
Hoppas du får en trevlig helg!
KRAM Petra

Ika sa...

Mjuka färger..Ett kort i min smak.

Jätte fint!

Kram Ika

Ika sa...

Mjuka färger..Ett kort i min smak.

Jättefint!

Kram Ika