fredag 18 januari 2008

2 kort gjorda i afton och prenumerationsfunderingar

Har (än så länge) knåpat ihop 2 kort ikväll, ett par såna där bra att ha-kort bara :-) Kottekortet var kul att göra, för det är färger som är SÅÅÅ "inte jag" *hihi*

Har velat länge angående en eventuell prenumeration på någon pysseltidning och har många gånger varit sugen på att välja Scrapbooking m.m, MEN jag vet inte om det är rätt tidning för mig som så sällan scrappar?! Alltså, jag blir glad av att läsa alla spännande artiklar och att se alla härliga layouter, men jag kommer mig aldrig, eller sällan i alla fall, för att scrappa efter all denna inspiration i alla fall. Prenumererar du på någon tidning? Vilken, och varför? Är du scrappare eller kortmakare eller båda delar? :-D







1 kommentar:

Ika sa...

Vad fint kortet är med igelkotten på.

Kram Ika