tisdag 15 januari 2008

Du käre lille pysselvrå, här kommer ja' igen....

Halloj!

Välkommen till min nya boning :)
Den förra bloggen dog lixom ut, och det såg så trist ut med ett halvår mellan inläggen, så jag flyttade helt enkelt ;-)
Liksom den andra bloggen så kommer även denna att handla om scrapbooking, stämplar och andra livsnödvändigheter.
Har haft en pysselblock á la brontosaurus, då jag inte ens har haft lust att shoppa *höjer på alla ögonbrynen* Men nu börjar det ta sig ;-) Tyvärr, ska jag kanske säga, eftersom jag även har startat en ekonomiblogg som kom till därför att jag MÅSTE sluta att spendera pengar på onödiga prylar och istället försöka att spara en slant eller tusen i månaden; något som rimmar rätt illa med denna hobby *s* Men- jag gör ett försök, så får vi se vem som vinner; Spara eller Slösa *hihi*

Efter att ha kikat på alla godbitar från Creativ Café inne hos ScrapAddicted, så får jag nog säga att Slösa leder dragkampen än så länge *kämpar emot*

I morgon ska jag försöka fota lite av det jag har gjort i pysselväg på sista tiden. På återseende då?!

Häpp!

1 kommentar:

Zarah sa...

...kika i min blogg! :D