onsdag 16 januari 2008

Shoppingnödig

Ja, jag vet att jag ska spara mina pengar, men jag är sååå sugen på ett nytt QK-alfabet. Har i dagsläget bara Emily, men tycker det är lite "klumpigt" till kort. Till scrapbooking-layouter funkar det ju finemang, men när man gör kort i 6"x6"-format så blir det lätt rörigt om man ska skriva något längre ord än t.ex "Tack" eller "Kram"
Det alfabet som mest cirkulerar i tankarna är för tillfället Moxie Classic. Har dock bett om lite inspiration på Pyssel och Scrappiz som jag vill se innan jag bestämmer mig.
Nu ska jag ta en dust med den gigantiska tvätthögen i källaren innan det är dags att hämta Hampus på dagis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem tusan är inte alltid "shoppingnödig"?! ;)
Jag var hos Magnolia igår å shoppade för 700kr, bara småplock..trodde det INTE skulle gå åt sååå mycket pengar!! *fniss*
Men jag är nöjd över inköpen! =)
Alfabet är aldrig fel!
Har du inte några skinni mini alfabet, så rekommenderar jag det..(om du gör mycket kort villsäga)
KRAM Petra
http://paradises.blogg.se

Jessica sa...

Haha...visst är det väl konstigt hur "så lite" kan kosta så mycket?! *s*

Har haft både Metro och Moxie i skinni mini, men dum som jag var, så sålde jag dem :P

Diesel har lockat länge, och som jag skrev hos dig; Katie!!! Aj löööv Katie skinni mini *hjärta*

Kram!