lördag 27 september 2008

Utmanat mig själv...

Jag har tidigare gnällt över min oförmåga att scrappa gamla foton. Det slår aldrig fel; så fort jag har framkallat en ny omgång, så åker föregående fotohög in i skåpet och förblir oscrappade *suck*
Men igår tog jag mig i kragen och satte mig att gå igenom den enooorma högen av oscrappade bilder. Nu ska de scrappas, basta! Har fått två LO:s avklarade än så länge :-D

Jag ljög lite; det understa fotot har scrappats förut, minst en gång. Det är ett av mina absoluta favoritfoton all times :-)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade jättemycket fint hos dig :o) Gillar din Lo i rosa. Är helt såld på rosa och brunt men försöker blanda in lite andra färger ibland. Ha en fortsatt trevlig helg.

Anna Ekman sa...

Vad bra att du tar tag i gamla foton, det är så lätt att de bara hamnar längre och längre bak i en låda. Snyggt blev det dessutom!

Min Gröna Täppa sa...

Jag har också en tendens till att hela tiden vilja scrappa nya foton. Det du har gjort är jättesnyggt och jag bara älskar äppelpappret i ditt förra inlägg!

/Kristina

Kicki sa...

Så fina alster! :-)

~Kicki~