torsdag 25 september 2008

Avslöjad

Nu har jag avslöjat mig för min hemliga vän på Pyssel.net, så nu kan jag visa kortet jag gjorde.
Kändes mycket ovant att göra ett kort utan stämpelmotiv, men jag blev nöjd ändå :-)

Fick ett härligt paket från (som alltid) blixtsnabba ScrapAddicted idag, så jag har pysslat lite nu på förmiddagen, men snart är det dags att hämta grabbarna på dagis, så jag får fortsätta ikväll.

Grabbarna, ja. I morgon är det dags för dagisfotografering. För Hampus blir det första gången, och precis som Joakim gjorde första gången, så har han lyckats slå sig både i pannan och på kinden nu i dagarna, han som aldrig slår sig så det syns annars *suck* ;-)
Gissa om de kommer att få ha turkååååsa tröjor på sig i morrn?! Jajamän ;-)


9 kommentarer:

Zarah sa...

Underbart kort! Hoppas få se foto på grabbarna snart då...! *kram*

Min Gröna Täppa sa...

Kul att titta in på din sida! Kortet du gjorde till MHV var jätteläckert. Jag tycker också att det är svårt att göra kort utan stämplar, vill gärna ha dit något motiv.

/Kristina i Skåne

Anonym sa...

Vilket härligt kort!

mia.t sa...

Jättesnyggt kort!
Pappret med frukt och grönsaker är så härligt, även äpplepappret från October Afternoon.

//mia.t

Anonym sa...

Wow!!! Vilket FINT kort och underbart mönsterpapper det där blå!

Misspyssel/Cecilia sa...

Mycket häftigt mhv kort

Anonym sa...

Så himla färgsprakande... fint är det också.

Ninne sa...

Jättesnyggt kort! Själv använder jag motivstämplar mindre och mindre.. funkar bättre utan helt enkelt just nu.. *hihi*
/Ninne

Carola sa...

Jätteläckert kort!
Finns mycket ögongodis här i bloggen. :D