torsdag 11 september 2008

2 nya LO:s

Fick 2 layouter gjorda igår kväll, och känner mig för ovanlighetens skull ganska nöjd. Framför allt är jag imponerad över mig själv när det gäller LO:n med båda killarna.
Inte en endaste blomma använde jag :-O ;-)
Igår kom även en ny laddning foton från Crimson, så om allt går som jag vill så blir det mera pyssel i afton :-)
Höjden av lycka vore förstås om även min beställning från KT Crafts ville komma idag, men sån tur har jag förmodligen inte *s*







8 kommentarer:

BellaMio sa...

Sötnos är verkligen en riktig sötnos!!

Lo'n är toppen den oxå!

Tack för titten!

kramiz Lina!! sa...

Jättefin LO:er!!! Fint med ett svart/vitt o ett färgat kort!!! Är oxå lite svag för blommor o det är inte många LO:er utan nån blomma i mina scrapalbum... haha

Sanna F sa...

Jätte söta foton och härliga layouter med ursnygga färger!

Anonym sa...

Sötnos-layouten blev en favorit, älskar färgerna och kontrasterna mot det vita!

Saawan sa...

Så snygga och vilka söta gossar!

Ika sa...

Så fräckt att göra en Lo med ett färg och ett svart/vitt foto.

Verkligen snyggt!

Kram Ika

Hjärtan på tråd sa...

Me like!!!! Riktigt snygga!!!

Jessica sa...

Vad många underbara LOs du gjort! Tycker du är jätteduktig och det måste vara kul att ha hittat "sin" Stil.