måndag 8 september 2008

Kär...

Det är just vad jag är i Basic Greys nya kollektioner :-)
Har alltid tyckt att deras papper (iaf de flesta) har varit supervackra, men sällan har det varit kollektioner jag har känt mig bekväm att scrappa med, då mönster o.dyl. har varit för "avancerade" för mig.
Men dessa som kommit nu, och så storfavoriten Blush (som jag inte lycka få tag i längre *snyft) är bara så härliga att skapa med :-)
Här är vad jag har åstadkommit idag. Gissa vilka papper som använts ;-)

5 kommentarer:

Ewonne sa...

En underbar layout där jag verkligen gillar hur du använt lager-på-lager! Och bling!!! ♥

kramiz Lina!! sa...

WOW så fin!!! Fint upplägg o härliga papper!!! O de där blingen är ju bara för snygga!!! :)

Sanna F sa...

Underbart och jätte vackert!

Saawan sa...

Wow så snygg, underbara färger!

Misspyssel/Cecilia sa...

Vilka underbara papper till denna layouten snyggt