onsdag 1 oktober 2008

Utmaningen fortsätter

Har knåpat ihop ännu en LO med gamla foton :-)
Snart (nåja, i december) är det dags för nästa foto från BB-sängen, men då blir det trängre ;-)

Annars då? Jovars, även om den värsta "hetsen" har lagt sig så håller sig pyssellusten kvar på en lagom nivå :-)
Nackdelen med hösten för mig som är lite av en tv-nörd är ju att pysseltiden tycks bli mindre. Men ikväll är det iaf final i Top Model, så där tillkommer det ju tre timmar i veckan sen *s*

Förresten, hur lång tid ska det egentligen ta att få restnoterade saker hemskickade från KT Crafts? På paketet som jag fick så stod det att restade saker skulle skickas inom en vecka.
Jo, pyttsan! Jag vill ha mitt bliiing...NU!!!




13 kommentarer:

Zarah sa...

Sååå fin!!

Zarah sa...

Sååå fin!

Lotta sa...

Jättehärlig LO, helt i min smak. Jag älskar att scrappa i grönt....så japp, jag gillar denna. Upplägget är fint åxå.

Anonym sa...

Jättefin LO! Scrappa "gamla" kort går ju galant! ;-)

Ninne sa...

Superfin LO! :)
/Ninne

Kicki sa...

Underbart fin!! :-)
Härliga färger och superfina foton!!

~Kicki~
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Millas blogg sa...

Vilken underbar fin lo! Super fina färger och så snyggt med de bruna krumelurerna!
Hoppas ditt paket från kt krafts kommer snart...

BellaMio sa...

Men å så läcker!!!

Kombinationerna och den fina texten, ja allt är egentligen helt i min smak!!

Tack för att du delar med dig av dina fina alster till oss!

. sa...

Åh jättefin LO ,gillar den massa:)ha en fortatt fin helg,

Anna Ekman sa...

Ljuvlig LO, de gröna nyanserna är härliga.

Lillan sa...

Vilken härlig harmonisk LO.
Supersnygg.

Anne

Carola sa...

Åh så snygg layout! Gillar fäger o upplägg. Ja hela alltihopet.

Anonym sa...

superfin!!