onsdag 15 oktober 2008

Asch då...

Klantiga jag har pysslat ganska ordentligt den senaste tiden - men glömt att fota grejerna *suck*
Har tagit (ett liiiitet) tag i kortmakeriet igen, fast nu kör jag helt stämpellöst tills vidare. Dock så lämnade jag iväg allt till blomsteraffären häromdagen *doh* Nåja, så kan det gå.

Idag är jag såå seg och har ont näst intill överallt. Var i Ullared igår och sprang runt på Gekås i fem timmar *pust och stön* Men det var det värt. Hittade en massa kuligheter både till barnen och gubben :-) Men precis som förra besöket så köpte jag inte en pinal till mig själv :-O

På fredag är det dags att "träffa" bebis igen *tjohoo* Vid rutinultraljudet så kunde barnmorskan inte reda ut hur moderkakan låg, och hon fick heller ingen bild på ansiktet i profil, vilket hon ville ha för att kunna kontrollera så bebis inte har läpp/gomspalt eller något annat knas. Inte för att det skulle vara något man kan åtgärda i magen, men sånt kan ju vara bra att veta innan isf ändå, så därför blir det alltså ett extra ultraljud på fredag.
Den 5/11 ska jag till läkaren i Kristianstad, och då får jag datumet för kejsarsnittet :-)
Känns helt overkligt att man sedan kommer att veta exakt vilken dag man får träffa bebisen :-D

Men nu får det vara färdigsvamlat. Måste väcka lillebror, för snart är det dags att ge sig ut i rusket och hämta hem storebror från dagis.

Häpp!

Inga kommentarer: