söndag 24 augusti 2008

Som utlovat!

Här kommer lite bilder på vad jag har pysslat med de senaste dagarna.
Något som retar mig alldeles vansinnigt när jag sitter och kollar igenom allt samtidigt är att allt ser ju ta mig tusan likadant ut *suckar matt* :-(
När jag kollar tillbaka på hela det här året så är det samma som tycks återkomma hela tiden, både vad gäller färgval, upplägg, dekorationer osv *bah*
Ändå tycker jag att jag försöker tänka "outside the box" när jag handlar nytt material, men det verkar inte ha haft någon inverkan *suckar igen*
Nåja; här är iaf bilderna.




















7 kommentarer:

Maria sa...

Vilka små gostroll! Jättehärliga layouter, så glada och spralliga! Halleluja-titeln var ju klockren - månde det en pastor bliva av honom? *fniss*

Anonym sa...

Tittar in hos dig för första gången men absolut inte sista. Du hade ju massa fint att titta på. Men jag känner igen de där men att allt ser likadant ut (nu tycker jag inte att ditt gör de) jag tycker att jag använder samma decos, samma upplägg osv på alla mina lo´s... Undrar hur amn ska komma runt de... Kram

joggemia sa...

Tack för besöket hos mig och för din gulliga kommentar! =) Jag tycker du gör superfina grejor själv. Det är ju ingen hemlighet att jag gillar starka färger och relativt enkla upplägg. ;)

Kram!

Ewonne sa...

för det första så är layouterna hur fina som helst!!!! ♥ Med allra sötaste barnen dessutom.
Sen det där om att känna att det man gör ser likadant ut, det tror jag nog att de flesta gör, jag gör det iaf ofta. Blir trött på mig själv och det jag gör för att det ser likadant ut. Men man har sin stil och så är det väl bara!!

Anonym sa...

vilka underbara LO:s på sockersöta objekt;-)

Anonym sa...

Jättefina och härligt somriga LOs! :D Gillar din scrap-stil, stilrent, smakfullt och vackert!

Anonym sa...

Sådär är det ju ibland, man gör på ett visst sätt, gillar det å trivs å sen kör man på samma av bara farten.
Jag tycker dina grejer är jättefina, fräscha och lagom färgglada.

Om du känner att du vill ha lite nya ideér har du kollat Zarahs skissblogg?