torsdag 28 augusti 2008

Måste hejda mej!

Nä ni... nu får jag ta och tagga ner lite, känner jag. Idag har jag scrappat bara för scrappandets skull, och det resulterar (som jag borde ha lärt mig vid det här laget) bara i att jag blir missnöjd.
Dessutom så har jag inte orkat ta tag i "Projekt- koppla in skrivaren", och eftersom jag avskyr att handskriva, så blir det varken titlar eller annan journaling på mina alster, vilket gör mig än mera missnöjd :P
Så - jag ska helt enkelt ta det som det kommer, och bara skapa när jag vill!

Här kommer iaf det jag har hafsat ihop idag:









5 kommentarer:

Anki sa...

Fina lo´s jag gillar speciellt den nedersta!

VILKET underbart foto sen!!!!

Anonym sa...

Jag tycker absolut inte att du ska vara missnöjd med det du har gjort. Tycker att de är helt underbara Los

Ewonne sa...

Wow här händer det mycket mellan gångerna!! Den understa layouten är så himla vacker! ♥
Sen måste jag få säga att jag gillar dina alster även om det inte finns rubrik eller journaling! Jag har själv jättesvårt med journaling framför allt och titlar tar det mig hur lång tid som helst att komma på och inte är de alltid de bästa heller *himlar med ögonen*

BellaMio sa...

Precis som anki gillar jag verkligen den nedersta!! Den är hur läcker som helst!! Inget hafs över den inte!!

Och vad är det för fel emd att vara snabb ibland? Önskar jag kunde var det... En LO kan ta mig 3kvällar att bli färdig med...

TAckar för titten och inspirationen!

Anonym sa...

Hördu, de är ju jättefina LOisar... snabbt är bra, då hinner man inte tänka, dutta och håla på med en massa jox och velande.