lördag 16 augusti 2008

Så fasligt duktig..

...jag är på att både pyssla och uppdatera bloggen *asg*

Ärligt talat, jag har haft 0 pyssellust hur länge som helst nu. Det kom (eller snarare försvann) efter vinterns usla julkortsförsäljning.
Har faktiskt inte gjort ett enda kort sedan dess.
Jo, ett till Joakims kompis som fyllde år i juli. Men annars nada.
Var ju t.o.m på mässa i Helsingborg i april och köpte ingenting!!!
Helt otroligt för att vara shoppinggalna jag :-P
Men- nu är jag taggad igen, men har dragit igång med scrappandet stället för att göra kort. Känns riktigt spännande att vara tillbaka på banan igen :-)
Här kommer några LO:sar jag gjort i veckan :-)













7 kommentarer:

Zarah sa...

Sickna små gullungar! :D

Anonym sa...

Vad fräscha layouter!

Anonym sa...

Vilka härliga LO'er! Det där med att vara på mässa och inte handla - det låter allvarligt *orolig*
Kraaam....

Maria sa...

Kul att du kommit igång igen! Jättevackra layouter och ursöta småknodds! :)

Ika sa...

Coola killen är ju bara så cool!
Fint foto,härliga färger.

Kram Ika

Anonym sa...

så härliga LO:s du gör... med sockersöta barn på;-)

Ewonne sa...

Coola killen är störtskön!!!!

Alla layouterna är jättefina ♥♥