onsdag 27 augusti 2008

Härligt!

Attans, så kul det är att pyssla :-D Är så himla glad att jag har kommit igång igen. Speciellt då den hemska, tråkigt mörka hösten är på väg, och det blir pysselväder igen.

De senaste dagarna har resulterat i både en och tre välfyllda kundvagnar i diverse butiker.
Idag fick jag leverans från både ScrapAddicted och Papermaze, och båda paketen var fulla av godsaker *slurp* Längtar efter att få sätta klorna i dem, men ikväll är det final i Project runway, så det blir nog inget pyssel förrän i morgon gissar jag.
Här är 2 nya LO:s :-)

*edit* Förresten; någon som har en bra titel till den nedre LO:n? :-)








Tack för titten, och på återseende, hoppas jag?! :-D

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilka fiiina LO:s blev tokkär i KÄRLEK... så underbara färger...
den nedersta var charmig... "charmknutte" kanske? hihi.
Kul med massa nya grejjer med posten.

Zarah sa...

LÄCKRA!!

Ewonne sa...

Layouten Kärlek är UNDERBAR!!! Superfin design och härliga färger!!! ♥ Och ett superfint kort på er!!!

Linda (BlueEye) sa...

Snygga LOs! :)

Den undre...
Hmmm...det beror på om du vill vara lite tuffare eller njukare. *fnissar*

GLADSKIT funkar ju, men även GLÄDJE

Anonym sa...

Men så fina! Titlar är jag värdelös på, tyvärr. Kul att du börjat pyssla och skapa igen!

Anki sa...

Härliga Lo´s

Gillar båda! Kanske hade jag valt brun text till kärlet till den översta men smaken är som.... o tur är väl det :)

Kul att få titta in till dig!